Harga top up sebenarnya boleh dibeli dengan harga diskaun jika anda ambil peluang ini.
Yang pasti anda pasti beli top up kan ??
Bayangkan anda beli top up dapat harga diskaun , adakah anda akan rugi ??
Top up barang keperluan umpama seperti petrol yang mana kita pasti beli barang ini...
Jika anda beli di kedai adakah anda boleh beli dengan harga diskaun ??
Sudah tentu dengan harga nilai top up kan..anda hanya dapat top up sahaja dan tidak dapat apa-apa.
Bayangkan anda top up sebulan RM50 sebulan..berapakah keuntungan anda dapat dalam pembelian top up sebulan itu ??
Cuba fikir jika top up setahun ??
Jika top up lebih dari RM50 sebulan ??
Apa yang anda dapat ??
Jawapannya anda dapat nilai top up saja..itu saja.
Disini saya nak tawarkan anda peluang yang cukup baik jika anda ambil peluang ini.Anda dapat beli top up dengan harga diskaun sekiranya anda cepat ambil peluang ini...
Beli top up dapat untung sebab anda beli top up dengan harga diskaun...walaupun sikit dapat untung tapi lebih baik dari tidak dapat apa-apa.
Anda pilihlah sendiri nak dapat untung atau tak dapat apa-apa ??
10 Kebaikan Jadi ajen Top Up
1. Tidak perlu maintain jualan.
2. Semua mahu top up.
3. Pendapatan secara ‘real time’, tidak perlu menunggu.
4. Perkhidmatan Server terbaik & pantas
5. Perkhidmatan Top Up 24 jam
6. Reload serta merta (Autoreload)
7. Tidak memerlukan premis perniagaan, urusniaga hanya melalui
handphone saja.
8. Caj SMS yang minima hanya 1 Sen dengan Activ10, 8pax & FnF
9. Tidak memerlukan pekerja, segalanya anda uruskan sendiri
10. Anda tidak perlu menyimpan stok kad topup
Daftar jadi ajen RM30.00 untuk daftar seumur hidup.Tapi sekarang.....
Saya bagi peluang pada anda jadi ajen secara PERCUMA sahaja bagi membolehkan anda beli top up dengan harga diskaun.
Berapa kentungan anda dapat ??
Lihat jadual keuntungan dibawah...
Anda boleh kira sendiri keuntungan anda bakal dapat...walaupun nampak kecil tapi jika dikumpul lama-lama banyak tu...sebab anda seperti kumpul points rewards.Anda dapat sikit sebab anda guna sendiri top up..Sekiranya rakan-rakan anda beli top up dengan anda sudah tentu untung anda bertambah...Anda jugalah yang untung.Top up mesti orang beli punya...
Sekarang terpulang pada anda nak ambil peluang ini atau pun tidak ??
Saya tawarkan jadi ajen PERCUMA untuk daftar seumur hidup.Pendaftaran ini adalah terhad...ambil peluang ini dan terus bertindak...
Jika anda berminat jadi ajen secara percuma maka bolehlah anda isi borang dibawah :
Powered byEMF Online Form Builder
Kaedah pengiraan % discount untung pembelian top up
Sebagai contoh katakan anda order top up celcom nilai top up RM10.
maka % discount top up celcom = 5.00% rujuk gambar diatas.
Beli top up celcom RM10 maknanya 10 x 5.00% = RM0.50 adalah untung untuk belian satu top up.
yang lain seterusnya anda boleh kira sendiri berpandukan jadual diskaun diatas.
* Selepas isi borang dalam masa 2 minit hingga 8jam admin akan balas.
Jadual keuntungan order top up
Ini adalah keuntungan yang anda akan dapat ( % Discount )
Ini adalah jadual discount yang anda akan dapat dalam team ordertopup
Kaedah pengiraan % discount untung pembelian top up
Sebagai contoh katakan anda order top up celcom nilai top up RM10.
maka % discount top up celcom = 5.00% rujuk gambar diatas.
Beli top up celcom RM10 maknanya 10 x 5.00% = RM0.50 adalah untung untuk belian satu top up.
yang lain seterusnya anda boleh kira sendiri berpandukan jadual diskaun diatas.
SOALAN LAZIM
Soalan 1: Adakah saya perlu membeli nombor telefon baru (SIM Card) untuk mendaftar?
Tidak perlu membeli kad SIM baru. Anda boleh menggunakan nombor telefon yang sedia ada atau yang anda gunakan sekarang untuk mendaftar.
Soalan 2: Adakah saya boleh menggunakan nombor MNP (Nombor yang sudah ditukar servis ke telco lain)?
Anda boleh tetapi tidak digalakkan mendaftarkan nombor MNP / nombor yang sudah ditukar servis ke telco lain seperti asalnya nombor Maxis telah ditukar menjadi telco Celcom dan mendaftar dimana-mana server. Jika anda mendaftarkan nombor MNP, kami bimbang ia akan merumitkan keadaan server untuk membaca data penghantaran anda ke server.
Soalan 3: Adakah saya perlu mempunyai akaun bank untuk mendaftar atau mendapatkan komisen?
Tidak. Pihak kami hanya memerlukan maklumat ringkas mengenai butir peribadi anda seperti Nama,No.Telefon dan pengesahan pembayaran sahaja. Komisen akan dibayar terus ke akaun modal topup anda, bukan ke akaun bank.
Soalan 4: Bolehkah server melakukan jualan topup untuk nombor dan jumlah yang sama lebih daripada sekali dalam tempoh 24 jam?
Ya. Anda boleh melakukan jualan topup sebanyak manapun dalam tempoh 24 jam.
Soalan 5: Jika saya tersalah memasukkan nombor ketika topup, dapatkah ia ditarik balik?
Tidak. Jika anda telah menghantar format untuk topup kepada server dan berstatus berjaya, ia tidak dapat ditarik balik. Jika ini berlaku, pihak syarikat tidak akan bertanggungjawab atas kerugian yang anda alami.
Pastikan nombor yang anda ingin topup adalah tepat sebelum hantar ke server.
Soalan 6: Adakah modal agen yang melakukan topup ini mempunyai had limit atau tempoh sah?
Tidak. Modal yang agen miliki tidak mempunyai had limit, tempoh sah, tarikh luput atau sebagainya. Hanya limit kepada jumlah modal yang anda ada sahaja. Jika modal anda habis, anda hanya perlu mengisi semula bagi membolehkan anda membuat jualan topup.
Soalan 7: Adakah server topup beroperasi 24 jam?
Ya. server beroperasi selama 24 jam. Anda boleh melakukan topup dimana sahaja dan pada bila-bila masa sahaja.
Soalan 8: Berapakah tempoh menunggu untuk suatu topup diproses?
Kebiasaannya, server akan memproses segala transaksi topup kurang daripada 120 saat. Proses yang mengambil masa lebih 10 minit tidak akan diproses. Agen akan mendapat laporan transaksi samada transaksi berjaya atau gagal. Faktor-faktor kelewatan dan kegagalan mungkin berpunca atas beberapa sebab samada dari server atau pusat telco.
Soalan 9: Saya merupakan pengguna talian pascabayar (Postpaid), boleh saya menyertai agen topup ?
Boleh tapi kami tidak galakkan. Tidak ada masalah kerana kami juga menerima pendaftaran anda jika anda merupakan talian postpaid Maxis/Celcom/Digi. Anda boleh menggunakan sistem topup ini untuk tujuan bisnes atau kemudahan untuk keluarga. Cuma membimbangkan akan cas SMS yang akan anda hantar ke server jauh lebih tinggi kos berbanding jenis prepaid, yang mana prepaid dapat mengaktifkan nombor penjimatan seperti 8pax/activ10/Digi Friends dan sebagainya.
Soalan 10: Yuran pendaftaran yang dinyatakan adalah seumur hidup atau perlu diperbaharui setiap hari/minggu/bulan/tahunan?
Yuran pendaftaran adalah sekali sahaja seumur hidup. Tidak ada cas tambahan dan tidak perlu diperbaharui setiap hari/minggu/bulan mahupun tahunan. Sistem topup ini anda boleh guna sampai bila-bila.
Soalan 11: Saya dah tambah modal, tapi saya tak terima modal yang saya tambah selepas 3 jam, bagaimana?
Semak semula SMS yang anda hantar ke server. Pastikan maklumat bank, tarikh, masa dan jumlah yang betul.
Pastikan juga anda menambah modal ke akaun yang betul. Sila hubungi talian HELPLINE jika anda mengalami masalah modal tak masuk.
Soalan 12: Saya berumur 13 tahun. Bolehkah saya menyertai ?
Boleh. Syarat umur untuk menyertai adalah 13 tahun dan ke atas.
Soalan 13: Adakah saya perlu membayar kepada mana-mana pihak untuk mendaftarkan agen?
Tidak. Yuran yang anda dapat daripada pendaftaran downline adalah milik anda sepenuhnya. Hanya cas RM10 untuk membuat pendaftaran dikenakan oleh syarikat.
Soalan 14: Saya melakukan tambah modal selepas jam 10 malam. Apa yang perlu saya lakukan?
Jika anda telah pun bank-in/transfer wang ke akaun Tambah Modal syarikat, sila hantar Format SMS bukti tambah modal pada keesokan hari selepas jam 10 pagi. Modal anda hanya akan diproses pada waktu 10:00 pagi - 10:00malam.
Soalan 15: Adakah sistem topup ini dipercayai?
Banyak ahli telah menggunakan sistem topup ini, dan kami percaya mereka tidak tertipu. 100% keyakinan dan kepuasan diberikan. Kami tidaklah mengautkan keuntungan semata-mata tetapi membantu anda menjimatkan pembelian topup berbanding di kedai biasa. Di luar anda beli topup Celcom RM5 dan anda bayar RM5.
Bayangkan anda daftar disini dan membeli topup Celcom RM5 tapi hanya perlu bayar RM4.50. Sekurang-kurangnya berjimat. Kami juga harap dapat membantu anda kepada sesiapa yang berminat untuk berniaga kecil-kecilan dalam bisnes topup ini dan memperolehi pendapatan sampingan. Manfaatkan telefon bimbit anda.
Tidak perlu membeli kad SIM baru. Anda boleh menggunakan nombor telefon yang sedia ada atau yang anda gunakan sekarang untuk mendaftar.
Soalan 2: Adakah saya boleh menggunakan nombor MNP (Nombor yang sudah ditukar servis ke telco lain)?
Anda boleh tetapi tidak digalakkan mendaftarkan nombor MNP / nombor yang sudah ditukar servis ke telco lain seperti asalnya nombor Maxis telah ditukar menjadi telco Celcom dan mendaftar dimana-mana server. Jika anda mendaftarkan nombor MNP, kami bimbang ia akan merumitkan keadaan server untuk membaca data penghantaran anda ke server.
Soalan 3: Adakah saya perlu mempunyai akaun bank untuk mendaftar atau mendapatkan komisen?
Tidak. Pihak kami hanya memerlukan maklumat ringkas mengenai butir peribadi anda seperti Nama,No.Telefon dan pengesahan pembayaran sahaja. Komisen akan dibayar terus ke akaun modal topup anda, bukan ke akaun bank.
Soalan 4: Bolehkah server melakukan jualan topup untuk nombor dan jumlah yang sama lebih daripada sekali dalam tempoh 24 jam?
Ya. Anda boleh melakukan jualan topup sebanyak manapun dalam tempoh 24 jam.
Soalan 5: Jika saya tersalah memasukkan nombor ketika topup, dapatkah ia ditarik balik?
Tidak. Jika anda telah menghantar format untuk topup kepada server dan berstatus berjaya, ia tidak dapat ditarik balik. Jika ini berlaku, pihak syarikat tidak akan bertanggungjawab atas kerugian yang anda alami.
Pastikan nombor yang anda ingin topup adalah tepat sebelum hantar ke server.
Soalan 6: Adakah modal agen yang melakukan topup ini mempunyai had limit atau tempoh sah?
Tidak. Modal yang agen miliki tidak mempunyai had limit, tempoh sah, tarikh luput atau sebagainya. Hanya limit kepada jumlah modal yang anda ada sahaja. Jika modal anda habis, anda hanya perlu mengisi semula bagi membolehkan anda membuat jualan topup.
Soalan 7: Adakah server topup beroperasi 24 jam?
Ya. server beroperasi selama 24 jam. Anda boleh melakukan topup dimana sahaja dan pada bila-bila masa sahaja.
Soalan 8: Berapakah tempoh menunggu untuk suatu topup diproses?
Kebiasaannya, server akan memproses segala transaksi topup kurang daripada 120 saat. Proses yang mengambil masa lebih 10 minit tidak akan diproses. Agen akan mendapat laporan transaksi samada transaksi berjaya atau gagal. Faktor-faktor kelewatan dan kegagalan mungkin berpunca atas beberapa sebab samada dari server atau pusat telco.
Soalan 9: Saya merupakan pengguna talian pascabayar (Postpaid), boleh saya menyertai agen topup ?
Boleh tapi kami tidak galakkan. Tidak ada masalah kerana kami juga menerima pendaftaran anda jika anda merupakan talian postpaid Maxis/Celcom/Digi. Anda boleh menggunakan sistem topup ini untuk tujuan bisnes atau kemudahan untuk keluarga. Cuma membimbangkan akan cas SMS yang akan anda hantar ke server jauh lebih tinggi kos berbanding jenis prepaid, yang mana prepaid dapat mengaktifkan nombor penjimatan seperti 8pax/activ10/Digi Friends dan sebagainya.
Soalan 10: Yuran pendaftaran yang dinyatakan adalah seumur hidup atau perlu diperbaharui setiap hari/minggu/bulan/tahunan?
Yuran pendaftaran adalah sekali sahaja seumur hidup. Tidak ada cas tambahan dan tidak perlu diperbaharui setiap hari/minggu/bulan mahupun tahunan. Sistem topup ini anda boleh guna sampai bila-bila.
Soalan 11: Saya dah tambah modal, tapi saya tak terima modal yang saya tambah selepas 3 jam, bagaimana?
Semak semula SMS yang anda hantar ke server. Pastikan maklumat bank, tarikh, masa dan jumlah yang betul.
Pastikan juga anda menambah modal ke akaun yang betul. Sila hubungi talian HELPLINE jika anda mengalami masalah modal tak masuk.
Soalan 12: Saya berumur 13 tahun. Bolehkah saya menyertai ?
Boleh. Syarat umur untuk menyertai adalah 13 tahun dan ke atas.
Soalan 13: Adakah saya perlu membayar kepada mana-mana pihak untuk mendaftarkan agen?
Tidak. Yuran yang anda dapat daripada pendaftaran downline adalah milik anda sepenuhnya. Hanya cas RM10 untuk membuat pendaftaran dikenakan oleh syarikat.
Soalan 14: Saya melakukan tambah modal selepas jam 10 malam. Apa yang perlu saya lakukan?
Jika anda telah pun bank-in/transfer wang ke akaun Tambah Modal syarikat, sila hantar Format SMS bukti tambah modal pada keesokan hari selepas jam 10 pagi. Modal anda hanya akan diproses pada waktu 10:00 pagi - 10:00malam.
Soalan 15: Adakah sistem topup ini dipercayai?
Banyak ahli telah menggunakan sistem topup ini, dan kami percaya mereka tidak tertipu. 100% keyakinan dan kepuasan diberikan. Kami tidaklah mengautkan keuntungan semata-mata tetapi membantu anda menjimatkan pembelian topup berbanding di kedai biasa. Di luar anda beli topup Celcom RM5 dan anda bayar RM5.
Bayangkan anda daftar disini dan membeli topup Celcom RM5 tapi hanya perlu bayar RM4.50. Sekurang-kurangnya berjimat. Kami juga harap dapat membantu anda kepada sesiapa yang berminat untuk berniaga kecil-kecilan dalam bisnes topup ini dan memperolehi pendapatan sampingan. Manfaatkan telefon bimbit anda.