-->

Topik : Lana nordin

Lana Nordin sedia untuk bertudung

Topik : Lana nordin
LANA NORDIN
KUALA LUMPUR 29 Nov. - Pelakon, Lana Nordin, 34, bakal mengubah penampilan diri daripada seorang selebriti yang selalu mengenakan pakaian seksi untuk menjadi seorang wanita yang bertudung.
Menurut sumber, keputusan itu diambil oleh Lana kerana cintanya kepada kekasih hati, Johan As'ari, 27.
"Dia (Lana) bakal berhijab kerana tidak lama lagi akan berkahwin dengan Johan. Keinginan untuk berhijrah juga memang pernah dimaklumkan oleh Lana sendiri kepada saya sebelum ini sepanjang berkenalan dengan Johan.
"Katanya kepada saya, kalau boleh, biarlah dia bertudung kerana dia bakal berkahwin. Lagipun, Lana menyifatkan perkahwinannya itu bukan perkara main-main. Itu adalah serius!" jelas sumber itu kepada Utusan Online di sini hari ini.
Semalam, Johan sebelum ini dikaitkan dengan Shila Amzah meluahkan keinginannya untuk menyunting Lana sebagai isteri setelah terpikat dengan kelembutan pelakon tersebut.
Dalam pada itu, tambah sumber, Lana juga telah menyatakan hasrat untuk memakai pakaian muslimah ketika menghadiri sebuah majlis penganugerahan berprestij pada tahun depan.
sumber - UTUSAN ONLINE


 Lana nordin bawa Johan As’ari jumpa keluarga

Topik : Lana nordin

Semalam, industri hiburan tempatan telah digemparkan dengan berita mengenai kesediaan Johan As’ari untuk memperisterikan pelakon kontroversi, Lana Nordin hanya selepas tiga hari berjumpa.

Namun, belum sempat kontroversi itu reda, Lana dilihat telah memuatnaik sekeping fotonya bersama keluarga yang ditemani oleh Johan As’ari ke laman sosial Instagram.

Meskipun menerima pelbagai cemuhan daripada segelintir pengguna laman sosial, nampaknya pasangan ini sempat meluangkan masa bersama yang tersayang.

Menerusi foto ini, Johan dilihat sedang menikmati makanan di sebuah restoran bersama sebuah keluarga dipercayai keluarga Lana.
love all of u cos u all never judge people from d outside but accept them who they r…respect them…support n always be there for me no matter what decisions i’ve made…tq mak ? All of u for understand me well… @mazwin_awin @shashabahari
Walaupun pelbagai rintangan harus ditempuh ekoran kontroversi yang melanda, namun pasangan ini kelihatan tenang dengan situasi yang menimpa.

Melalui perkongsian foto ini, Lana telah menerima banyak respon positif daripada pengikut laman sosial, dimana rata-ratanya memberikan kata-kata semangat terhadap hubungannya bersama Johan.

Antara luahan para pengguna Instagram terhadap Lana

Sebagai rujukan, Johan pernah digosipkan dengan beberapa artis ternama antaranya pelakon hebat, Izreen Azmida, dimana Izreen mendakwa Johan pernah mengajaknya untuk bertunang.

Kemudian, Johan pernah dikaitkan bercinta dengan Nabila Huda apabila dia dilihat menulis beberapa status romantik di akaun Twitter sambil menyebut nama Nabila Huda (@abilsuhaimi) dan sebelum ini juga pernah digosipkan bersama Shila Amzah.

Apa-apa pun, admin doakan agar Johan dan Lana kekal bahagia hingga ke akhir hayat.


Sumber: http://www.ohbulan.com/
 

Ibu Johan  tak restu hubungan anaknya

Topik : Lana nordin

Selepas pelakon Johan As'ari membuat pengakuan yang menggemparkan industri hiburan apabila mengaku bercinta dengan pelakon sensasi Lana Nordin, ibu kepada bintang "Juvana" itu, Datin Firdaus Abdul Kadir dilihat seolah-olah tidak merestui hubungan cinta anaknya itu.
Menerusi laman Instagram, Datin Firdaus telah memuat naik gambar berserta ayat "A sad face under the shades – Allah menduga setakat yang kita mampu. Setiap dugaan ada hikmah di sebaliknya."
Berikutan status tersebut, Shila Amzah telah meminta ibu Johan untuk tabah berdepan situasi sekarang, termasuk memuat naik gambar bersama ibu Johan di laman Instagram-nya.
"Terus hadapai dengan senyuman. Walau apa jua ujian, tetap akan jalan ke depan. Guna kewarasan akal fikiran. Tanpa ada walau satu kepincangan biarpun masa acap kali mencemburui kita.
"Ada saja hal yang tiba tanpa dipinta, namun kita harus ingatkan diri agar tidak alpa dengan apa yang kita ada dan tiada kerana dunia ini cuma jambatan sahaja," katanya yang dipetik dari Hip.
sumber-Tupai.com.my

Artikel
Link Manfaat
Visit: Wansite
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 
Ads (3) Agama (33) Aplikasi (6) Artikel Hangat (9) Artis (2) Berita (325) Berita Hiburan (33) Bicara Agama (34) Bicara pelbagai (4) Blogger Pilihan (1) Dari Facebook (2) DRIVER WIRELESS (1) Duit Online (11) Dunia Blogger (6) Free Download (13) Gambar Pilihan (35) Games Online (1) Hiburan (244) Himpunan Cerita (20) Himpunan Gambar (22) Himpunan Lagu (1) Himpunan Petua (7) Himpunan Resepi Kueh Dan Kek (17) Himpunan Resepi Masakan (25) Himpunan Tips handfon (1) Himpunan Tips Kenderaan (4) Info (2) Info Agama (6) Info Kesihatan (65) Info Kewangan (1) Info Masakan (2) Info Pancing (3) Info Pelbagai (213) Info Perniagaan (2) Info Pertanian (6) Info Rumahtangga (13) Isu (4) Isu Semasa (8) KOLEKSI PERISTIWA TAHUN 2015 (1) Kongsi Gambar (3) Kongsi Maklumat (113) Kongsi Tips (4) Kongsi Video Ceramah Agama (2) Kongsi Video Lagu (1) Kreatif (1) Lawak (4) Maklumat tanaman getah (3) Maklumat Terkini (1) Nuffnang (3) Panduan Agama (3) Panduan bisnes (1) Panduan Blogger (2) Panduan memasak (1) panduan Pertanian (2) Panduan Ternakan (3) Pelbagai (2) Pelik (143) Peluang niaga online (2) Pengetahuan (17) PERISTIWA TAHUN 2016 (1) Permohonan Online (7) Permotoran (9) Pertanian (1) Popular (9) Produk Jiksoo (1) Rahsia (2) Rehat Minda (3) Ruang Bicara (3) Santai (283) Serius (53) Sinopsis filem (11) Sponser (9) Sukan (11) Teknologi (9) Tips Berguna (11) Tips Berniaga (1) Tips dan Petua (2) Tips Keluarga Dan Rumahtangga (16) Tips Masakan (1) Tonton Drama Melayu (1) Topik (2) Trafik Blog (5) Trending (5) Tutorial Blog (10) Tutorial Komputer (2) Tutorial Pelbagai (27) Video kreatif (2) Video teladan (1) Wajib Tahu Hal Agama (12)

Sila masukan email anda dibawah kemudian tekan hantar