-->

Kelebihan Dove Whitening untuk kulit anda

wanita hari ini tidak memberi perhatian yang secukupnya pada penjagaan kulit di bahagian bawah lengan mereka.  Ini mungkin kerana bahagian tersebut sering tertutup atau kerana penjagaan kulit bahagian bawah lengan tidak dianggap sepenting bahagian-bahagian lain pada badan.  Dengan kajian yang dijalankan bertahun-tahun dan kepakaran dalam mencantikkan bahagian bawah lengan,  deodoran Dove memberi kepentingan yang tinggi untuk menjaga dan menyayangi bahagian bawah lengan.  
Dove Whitening Original Roll-On 40ml      
“Keadaan bahagian bawah lengan akan menentukan apa yang kita boleh dan tidak boleh pakai. Wanita sentiasa memilih pakaian berdasarkan keadaan bahagian bawah lengan mereka. Penyingkiran bulu adalah amalan kecantikan dan penjagaan ketiak yang paling biasa dilakukan oleh wanita. Kebanyakan wanita Malaysia mencukur atau mencabut bulu bahagian bawah lengan mereka. Sesungguh demikian, ramai yang tidak sedar  keburukan akibat daripada amalan kecantikan ini. Mencukur dan mencabut bulu bahagian bawah lengan boleh merangsangkan kulit radang lalu menyebabkan kulit menjadi gelap dan rosak,” kata Lim Cheng Yee, Pengurus Jenama bagi Dove Deodorant, Unilever (M) Holdings Sdn. Bhd. 
Dove Whitening Original Spray 169ml
Dengan pengalaman dalam bidang penjagaan dan kecantikan sebenar, Dove menampilkan rangkaian deodoran pencerahnya dengan 1/4 krim pelembap unik Dove untuk mencerahkan dan melicinkan kulit bawah lengan. Kesan pelembapan rangkaian Dove Whitening yang telah diuji secara klinikal ini mampu memberi wanita kulit bawah lengan yang bertona sekata dan lebih cerah, licin dan lembut dalam masa 7 hari.
Deodoran Dove Whitening memberi penjagaan lembut untuk kulit bahagian bawah lengan, membuatkan wanita rasa lebih yakin, selesa dan segar. Dove Whitening mengandungi sari akar Licorice yang mempunyai kompaun aktif untuk mengurangkan kegelapan kulit, minyak biji bunga matahari menghasilkan Vitamin E dan Vitamin F untuk kulit lembut serta Glicerol untuk menghidrasi kelembapan kulit, rangkaian ini boleh menambah bai ketahanan kulit, membantu memulih daripada kesan mencukur dan mencabut bulu.
Dove Whitening Unscented Roll-On 40ml
Rangkaian Dove Whitening boleh didapati dalam tiga jenis untuk dipadankan dengan keperluan penjagaan peribadi yang unik – Dove Whitening Original, Dove Whitening Silk Dry dan Dove Whitening Unscented Roll-On dijual pada harga RM7.20 (40ml) dan Dove Whitening Original Spray dijual pada harga RM14.50 (169ml). Deodorant Dove boleh didapati di semua farmasi dan pasar raya utama.  
Photo 1

sumber-fb




NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 
Ads (3) Agama (33) Aplikasi (6) Artikel Hangat (9) Artis (2) Berita (325) Berita Hiburan (33) Bicara Agama (34) Bicara pelbagai (4) Blogger Pilihan (1) Dari Facebook (2) DRIVER WIRELESS (1) Duit Online (11) Dunia Blogger (6) Free Download (13) Gambar Pilihan (35) Games Online (1) Hiburan (244) Himpunan Cerita (20) Himpunan Gambar (22) Himpunan Lagu (1) Himpunan Petua (7) Himpunan Resepi Kueh Dan Kek (17) Himpunan Resepi Masakan (25) Himpunan Tips handfon (1) Himpunan Tips Kenderaan (4) Info (2) Info Agama (6) Info Kesihatan (65) Info Kewangan (1) Info Masakan (2) Info Pancing (3) Info Pelbagai (213) Info Perniagaan (2) Info Pertanian (6) Info Rumahtangga (13) Isu (4) Isu Semasa (8) KOLEKSI PERISTIWA TAHUN 2015 (1) Kongsi Gambar (3) Kongsi Maklumat (113) Kongsi Tips (4) Kongsi Video Ceramah Agama (2) Kongsi Video Lagu (1) Kreatif (1) Lawak (4) Maklumat tanaman getah (3) Maklumat Terkini (1) Nuffnang (3) Panduan Agama (3) Panduan bisnes (1) Panduan Blogger (2) Panduan memasak (1) panduan Pertanian (2) Panduan Ternakan (3) Pelbagai (2) Pelik (143) Peluang niaga online (2) Pengetahuan (17) PERISTIWA TAHUN 2016 (1) Permohonan Online (7) Permotoran (9) Pertanian (1) Popular (9) Produk Jiksoo (1) Rahsia (2) Rehat Minda (3) Ruang Bicara (3) Santai (283) Serius (53) Sinopsis filem (11) Sponser (9) Sukan (11) Teknologi (9) Tips Berguna (11) Tips Berniaga (1) Tips dan Petua (2) Tips Keluarga Dan Rumahtangga (16) Tips Masakan (1) Tonton Drama Melayu (1) Topik (2) Trafik Blog (5) Trending (5) Tutorial Blog (10) Tutorial Komputer (2) Tutorial Pelbagai (27) Video kreatif (2) Video teladan (1) Wajib Tahu Hal Agama (12)

Sila masukan email anda dibawah kemudian tekan hantar