-->

Cara pikat perempuan

 Cara pikat perempuan

Cara pikat perempuan :

1. Yakin Diri
Keyakinan sangat penting dalam memulakan sebuah perhubungan. Jika tiada keyakinan untuk mendapatkan seorang wanita idaman maka peluang untuk mendapatkan si dia akan susah. Buang sikap takut-takut kerana sikap itulah yang akan mengurangkan keyakinan diri untuk mendapatkan hati si dia.

2. Jangan Mudah Berputus Asa
Naluri seorang wanita terlalu lembut dan sukakan seorang lelaki yang mengambil berat terhadap dirinya. Sebagai seorang lelaki haruslah bertahan dengan karenah wanita idamannya yang bermacam-macam sebelum mendapatkan hatinya. Haruslah sentiasa berusaha dan jangan mudah berputus asa kerana wanita sangat memerlukan seorang lelaki yang tidak berputus asa untuk memiliki cintanya.

3. Jadilah Lelaki Pemaaf
Lelaki selalunya terkenal dengan sikap egonya dan sukar untuk memaafkan seorang wanita yang salah terhadap dirinya. Jadilah lelaki yang pemaaf dan mudah dibawa berbincang dalam menyelesaikan sesuatu permasalahan. Perempuan akan mudah cair dengan lelaki yang suka memaafkannya walaupun telah banyak kesilapan yang dilakukan oleh seseorang perempuan itu. Jadilah seorang pemimpin dan pimpin wanita itu ke arah kebaikan.

4. Berkongsi Pendapat
Untuk menawan hati si dia anda perlu meluangkan masa bersama si dia dan berkongsi pendapat mengenai sesuatu keputusan yang anda mahu lakukan. Si dia akan merasakan dirinya dihargai oleh anda kerana setiap keputusan yang mahu dibuat si dia menjadi tempat rujukan atau perkongsian pendapat.

5. Pemurah
Perempuan mudah meluat dengan sikap lelaki yang kedekut. Jadi jika anda mahu memikat hati si dia sikap kedekut anda perlulah dikikis dari sekarang. Perempuan itu mungkin akan berfikir bahawa hidupnya tidak akan senang jika berpasangan dengan lelaki yang kedekut dan tidak bebas berbelanja. Seperti sedia maklum perempuan adalah insan yang suka membeli belah jika berbanding dengan lelaki.

6. Komitmen
Sesetengah lelaki sukar untuk memberikan komitmen sepenuhnya dalam sesebuah perhubungan kerana itulah mereka gagal. Belajarlah memberi komitmen dalam perhubungan kerana komitmen akan mengekalkan hubungan itu.

7. Jangan Berlagak Pandai
Perempuan tidak sukakan lelaki yang berlagak pandai dan cakap tidak serupa bikin. Jadilah seorang lelaki yang merendah diri dan berjaya dalam aspek yang diceburi. Sikap berlagak pandai bukanlah jalan pintas untuk anda digelar pandai atau bijak. Si dia akan lebih menghormati dan mengagumi sikap kesederhana yang ada tonjolkan.


Artikel
Link Manfaat
Visit: Wansite
Kredit
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 
Ads (3) Agama (33) Aplikasi (6) Artikel Hangat (9) Artis (2) Berita (325) Berita Hiburan (33) Bicara Agama (34) Bicara pelbagai (4) Blogger Pilihan (1) Dari Facebook (2) DRIVER WIRELESS (1) Duit Online (11) Dunia Blogger (6) Free Download (13) Gambar Pilihan (35) Games Online (1) Hiburan (244) Himpunan Cerita (20) Himpunan Gambar (22) Himpunan Lagu (1) Himpunan Petua (7) Himpunan Resepi Kueh Dan Kek (17) Himpunan Resepi Masakan (25) Himpunan Tips handfon (1) Himpunan Tips Kenderaan (4) Info (2) Info Agama (6) Info Kesihatan (65) Info Kewangan (1) Info Masakan (2) Info Pancing (3) Info Pelbagai (213) Info Perniagaan (2) Info Pertanian (6) Info Rumahtangga (13) Isu (4) Isu Semasa (8) KOLEKSI PERISTIWA TAHUN 2015 (1) Kongsi Gambar (3) Kongsi Maklumat (113) Kongsi Tips (4) Kongsi Video Ceramah Agama (2) Kongsi Video Lagu (1) Kreatif (1) Lawak (4) Maklumat tanaman getah (3) Maklumat Terkini (1) Nuffnang (3) Panduan Agama (3) Panduan bisnes (1) Panduan Blogger (2) Panduan memasak (1) panduan Pertanian (2) Panduan Ternakan (3) Pelbagai (2) Pelik (143) Peluang niaga online (2) Pengetahuan (17) PERISTIWA TAHUN 2016 (1) Permohonan Online (7) Permotoran (9) Pertanian (1) Popular (9) Produk Jiksoo (1) Rahsia (2) Rehat Minda (3) Ruang Bicara (3) Santai (283) Serius (53) Sinopsis filem (11) Sponser (9) Sukan (11) Teknologi (9) Tips Berguna (11) Tips Berniaga (1) Tips dan Petua (2) Tips Keluarga Dan Rumahtangga (16) Tips Masakan (1) Tonton Drama Melayu (1) Topik (2) Trafik Blog (5) Trending (5) Tutorial Blog (10) Tutorial Komputer (2) Tutorial Pelbagai (27) Video kreatif (2) Video teladan (1) Wajib Tahu Hal Agama (12)

Sila masukan email anda dibawah kemudian tekan hantar